VYŠLAPLA SOM SI TO NA TÉRYHO CHATU

V dnešnej dobe, ktorej vládne ujo menom Instagram, sme takmer všetci vášniví cestovatelia. Popri menej nákladných snoch, ako sú napr. poskladať rubikovu kocku alebo naliať kúpeľovú penu do fontány, aj ja túžim precestovať celý svet. Na rozdiel od našich rodičov, starých rodičov, solúnskych bratov Cyrila a Metoda a mnohých iných máme možnosť bez nejakých výraznejších obmedzení vycestovať takmer kamkoľvek. Nikdy to nebolo jednoduchšie, lacnejšie a modernejšie.

Plánujeme a škrečkujeme peniaze na výlety do tých najviac insta-friendly miest na svete. Popritom však zabúdame, že skvelé instastories vieme urobiť aj u nás. Slovensko je nádherná krajina a mali by sme byť všetci hrdí na to, odkiaľ pochádzame. Je pravda, že po voľbách je väčšinou moja národná hrdosť otrasená. Ale inak som sa v Prahe vždy chválila, že som Slovenka. Skvele to zaberalo na chlapov. Občas aj na ženy.
Vám, ktorí ste ako ja level beginner, odporúčam všetkými dvadsiatimi výstup na Téryho chatu. Wikipedia mi povedala, že sa jedná o najvyššie položenú celoročne otvorenú horskú chatu vo Vysokých Tatrách. Bolo mi to prezentované ako nenáročná kardio prechádzka na celý deň. Segra to dala ako pani aj v balerínkach, takže sa s nejakou extra výbavou trápiť určite nemusíte. Pre mňa to kardio znamenalo asi dva ľahšie srdcové infarkty, čo ma tak trošičku zahanbilo pred dôchodkyňami, ktoré ma neustále obiehali. Celé mi to dosť pripomínalo videohru - preskakujete šutre, sneh, vodu, lávu, mäsožravé rastliny, strácate životy. Ale ten pocit po zdolaní celej trasy je na nezaplatenie. Like a boss! Fotky, lajky, výhľady, horalka, pivo za 3€ - to všetko stálo za tie hodiny fňukania.




2 komentáre