EŠTE SOM NEVYMENILA SPOLUBÝVAJÚCEHO

Ročné obdobia sa menia, no môj spolubývajúci ostáva. Dávno sme tu nemali článok o našom spolunažívaní. V podstate sa veľa nezmenilo. Možno odporúčam prečítať si článok, ktorý som napísala po našom prvom mesiaci. Aby ste vedeli objektívne zhodnotiť náš progres. Už je to u nás menej divoké. Na dramatické hádky a balenie kufrov sme sa vysrali. Obaja sme pochopili, že ani jedného z nás rodičia doma už nechcú a teda nemáme kam uprostred noci odísť. 

V Afrike sa asi situácia s deťmi a vodou očividne nezmenila. Stále som jebaná za to, že nechávam pustenú vodu pri umývaní zubov.

Čo sa týka domácich prác, tak sa to zlepšuje. Miško už dokonca pral. Úplne sám. Aj riad umýva častejšie. Len tá jeho šetrnosť mi lezie na nervy. Napríklad keď si opečie slaninu, panvicu neumyje, pretože je to vraj zbytočné, keďže si o týždeň plánuje slaninu opiecť znovu.

Rovnako furt riešime rozdielne názory v oblasti interiérového dizajnu. Boj o Mercedes kalendár som prehrala a do tohto dňa hrdo visí na garniži v obývačke. Najnovším bytovým doplnkom bol nápis Happy Birthday (viď obrázok), ktorý som musela zvesiť, keď Miško spal, pretože som mu nedokázala vysvetliť, že to nieje vhodná celoročná dekorácia.

Vždy, keď do bytu niečo nové prinesiem alebo zmením polohu nábytku v nádeji, že sa konečne nebudem cítiť ako na intráku, čaká ma telefonát s kopou výčitiek. Že koľko krát ešte príde domov a vojde do úplne iného bytu. Podotýkam, že tento telefonát nastal po tak radikálnej zmene, akou je zavesenie priesvitných záclon na garnižu. Ďalší konflikt vznikol po umiestnení kvetináča na parapetu v spálni. To bolo kriku. Ja netvor som si dovolila Miškovi zrušiť jeho poličku so zátiším pozostávajúcim z ponožiek, haloviek a pivnej fľaše.

Zvyknem mu vyčítať, že ho musím stále obskakovať ako malé decko. Že aj ja potrebujem trošku pozornosti a rozmaznávania. Minule som ho poprosila, aby mi doniesol biele ponožky. V náručí mi pristáli dve rôzne biele ponožky. Z mojej strany to bola veľmi hlúpa chyba začiatočníka - nepovedala som, že majú byť rovnaké. Ale aspoň som si pripomenula, prečo si radšej všetko robím sama.

Inak som si plne vedomá toho, že fotka je totálne rozostrená. Je to z dôvodu existencie nepriamej úmery medzi kvalitou fotiek a množstvom požitého alkoholu. Ale je autentická. Z večera, kedy sme oslavovali Mitkove narodeniny. 

3 komentáre

  1. Mna tieto články vždy pobavia.Fandím vám :)

    Vera

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Klasika chlapi, mám pocit, akoby prišli z úplne inej planéty. :D

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tohle znám :D A teď se dokonce stěhujeme, takže to je to ještě horší, protože ty svoje věci, které se nehodí na to, aby byly vystavené v obýváku, tam pořád všude cpe. Takže mu je pak budu muset nenápadně přesouvat :D Ale článek opět super :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť