PRVÁ DOVOLENKA, KTORÁ MI NEPOKAZILA VZŤAH

V nedeľu sa skončili nie len prázdniny, leto, ale aj naša, historicky prvá, spoločná dovolenka. Zároveň asi aj prvá, ktorá mi nepokazila vzťah. Tuším ho dokonca ešte viac utužila. Vrátili sme sa oddýchnutí, jemne opálení a o 4 kilá ťažší. Tým asi odpoviem na nepoloženú otázku, aká tam bola strava. Po traumatickom alko-gastro zážitku z Egyptu som bola z tureckej stravy a európskeho chlastu viac než nadšená. Bývali sme v hoteli Trendy Verbena Beach v letovisku Side. Hotel hodnotím 9 poníkmi z 10. Obrovská krásna izba, sprcháč tak veľký, že by sme si tam mohli dať v pohode aj grupáč, všetko čistejšie než mám doma, alkohol, z ktorého sa reálne opijete a jedlo, z ktorého sa nedoseriete. Personál hrozne príjemný a usmievavý. Vraj jeden z najobľúbenejších hotelov Hydrotouru v Turecku. Ani sa nedivím.

Tentokrát som si vyskúšala takú typickú rodičovskú dovolenku, na ktorej musíte napr. dieťatko chlapa natierať krémikom (aby si nespálil svoju hebučkú pokožku), byť medzi prvými nastúpení v rade na palacinky alebo už o 10-tej ráno piť mojito, aby vám z toho celého nepreplo. Alebo keď sa ako dospelák snažíte opaľovať v tieni, užívať si čas, ktorý máte konečne len pre seba a z bazéna počujete dookola "Aha Poka! Poka! Pozri sa! Pozeráš sa?" Prvé 4 minúty sa snažíte tváriť, že proste niečo čítate, spíte, ste ohluchli alebo umreli. Po zjavnom odignorovaní vašej smrti a neutíchajúcich pokrikoch to vzdávate a všetku svoju pozornosť a čas venujete už len dieťaťu chlapovi.

Btw, Poka je jedna z mojich aktuálnych prezývok, ktoré používa môj chlap. Netuším čo to znamená. Občas to používa aj v tvare slovesa - pokať. Keď ide kakať. Ubezpečil ma, že to nemá nijaký súvis.

Ale nebudem mu krivdiť. Aj on sa o mňa staral. A skvele! Som si ešte istejšia, že s týmto človekom chcem stráviť zbytok života. Napr. ráno, keď sa mi ešte nestihlo rozlepiť ani druhé oko, mi už nalieval slivovicu. Pre moje zdravie, pravidelné hovienko a lepšiu náladu.

Na dovolenku som šla s jemným stresom spojeným s vyzliekaním sa do plaviek. Nakoniec sa táto dovolenka ukázala ako totálna masáž môjho sebavedomia. Vekový priemer ženského pohlavia bol 58 rokov a priemerná váha niečo málo pod 100 kg. Ešte viac ma upokojilo, keď som videla, že Mišo nepozerá po okoloidúcich ženských ale po deťoch.

Teraz keď si to čítam, znie to divne. Myslela som to tak, že mu začali tikať biologické hodiny. Nie, že presedláva na kariéru katolíckeho farára.

Ako najlepšie na celej dovolenke hodnotím mizerný internet. Vďaka tomu som si oddýchla od sociálnych sietí. A bolo to božííí! Nafotila som dohromady asi 18 fotiek na mobil a 0 fotiek na zrkadlovku. Ale zato sme si užili hrátky s GoPro. Tak potom pridám nejaké krátke videjko. Bude tam niekde na boku stránky →.

7 komentárov

  1. V Turecku se mi taky líbilo :-D Já jsem na dovolené v klidu, ať jedem, kam jedem , všude jsou důchodci :-D naše pravidelná návštěva baru též začíná okolo desáté, pokud se stane, že má hotel otevřeno už od devíti, skáču blahem......mimochodem ta záchodová fotka :-D :-D :-D mě by chlap zabil, ale pobavilo :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D tak naše dovolenky asi vypadajú podobne...no mám šťastie že môj chlap je také číslo a nezjebal ma za tú foto :P

      Odstrániť
  2. Milujem tú kakaciu fotku, to je najlepšia vec, čo som tento týždeň videla. :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelé fotky :) Vyzerá to tam nádherne, v Turecku som ešte nikdy nebola, no určite ma táto krajina láka

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť