ÚVODNÉ SLOVO

Posledných pár mesiacov som neustále premýšľala nad tým, že sa pustím do písania blogu (môj asi tretí pokus, pozn. redakcie). Keďže som však bola až príliš zaneprázdnená komplikovaním a ničením si poväčšine vlastného života, samozrejme som na ďalšie hobby nemala čas. Ale mám skvelú správu! Misia bola splnená a ja som úspešne pokašľala čo sa dalo a to čo som pokaziť nezvládla sama, pokazili za mňa iní. Takže TAM-TA-DA-DÁÁÁÁ!

Neviem či bude niekto reálne tieto moje žvásty čítať, ale beriem to minimálne ako skúšku oddanosti mojich kamarátok a rodinných príslušníkov. Všetko čo sem napíšem, berte s rezervou. Realita býva omnoho horšia. Nepovažujem sa za odborníka v oblasti jedla, kozmetiky alebo módy. Všetko sú len moje skromné subjektívne názory a nikomu (výnimočne) nekážem s nimi súhlasiť.


2 komentáre